سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

آلبوم جدید از محمود صفری و وحید سرباز - غریب آشنا

آلبوم جدید و فوق العاده بمب و استثنایی از محمود صفری و وحید سرباز بنام غریب آشنا پیشنهاد میکنم این آلبوم حرفه ای رو از دست ندید (پخش ویژه) آهنگسازی و تنظیم کل آلبوم با خود محمود سفری بوده.

خواننده های مهمان: فلاکت - یار 2 - آرش نوایی و ......

www.apvt.tk

کاور های اصلی در ادامه..



 

نظرات 1 + ارسال نظر
سلام 17 آبان 1387 ساعت 07:13 ب.ظ http://www.webgardi.blogfa.com

سلام
من محمد مدیر وبگردی 2 هستم
finevector
بی زحمت وبلاگ
www.webgardi.blogfa.com
در وب زیبات لینک کنی خیلی ممنون میشم
در ضمن من وبلاگت را لینک کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد