سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

بازدید سایت یا وبلاگ خود را با قرار دادن کد زیر افزایش دهید

بازدید سایت یا وبلاگ خود را با قرار دادن کد زیر افزایش دهید

این آمار از سایت وبگذر گرفته شده و کمی دستکاری شده اند.

با این کد بازدید شما بالای ۱۰۰۰ تا در روز میشود.

راهنمایی:

این کد را در قسمت ویرایش قالب وبلاگ و پایینتر از قسمتی که نوشته شده قرار دهید.

سوالی بود در قسمت نظرات بپرسید.


نظرات 5 + ارسال نظر
سمانه 14 شهریور 1387 ساعت 03:30 ب.ظ http://samfitilemoeen.blogsky.com

سلام . خسته نباشید.. اول یه سوال چیکار کنم که بتونم لینکهای بیشتر از ۵۰ تا تو لینکهای روزانم قرار بدم. اخه وقتی میرم تنظیم کنم میگه بیشتر از ۵۰ تا نمیشه ولی اینطور که پیداست مال شما بالای اون رقمه.. راهنماییم کنی و یه در خواست فوری و لطفا حتما بیایید و انجامش بدید... حالا بخونیدش پایینو..
شما یه خواهش دارم اینکه خیلی سریع بیایید وبلاگم و متن نامه ای که قراره برای مدیریت شبکه ی دو سیما فرستاده بشه بخونید و بعد تایید خودتون رو در یک کامنت با قید نام و نام خانوادگی و نام شهر محل سکونتتون و اگر خواستید سنتون رو برام بنویسید...
البته میدونم حتما اطرافتون کوچولو موچولو هم دارید.. خواهری یا برادری دختر عمو یا پسر عمو حتی مامان و بابا اگه برنامه رو تا حالا دیدند و لحظه ای خنده رو لباشون نشسته...که حتما میدونم این برنامه رو میبینند.. لطف کنید از طرف اونها و باز هم با قید نام و نام خانوادگی و شهر و سنشون بنویسید و تایید کنید.. نامه به همراه تاییدیه فرستاده میشه
و در پایان بگم که فردا یادتون نره فیتیله رو ببینید و بعدش من فردا هم اپ میشم حتما بیایید جوابها جای خودشو داره و این تاییدیه جای خودش.. واسه این میگم زودتر بیا این نامه رو تایید کن که بعدش فردا جواب سوالامو بدی..
وای شرمنده چقدر مزاحمت میشم.. ببخش و یه چیز دیگه اگه احتمالا این مرض باز نشدن نظرات وبلاگ رو تو وبلاگ من دیدید لطفا برید پستهای قبلی نظرتون رو بزارید..
بازم ممنون..
[گل]

حسین 15 شهریور 1387 ساعت 12:30 ب.ظ http://softh.blogsky.com

سلام. ببینم چرا وبلاگ من رو توی لینک های خودت قرار ندادی؟ من گشت و گذار هستم.

سمانه 15 شهریور 1387 ساعت 03:31 ب.ظ http://samfitilemoeen.blogsky.com

سلام..خسته نباشید.. اپ کردم. تشریف نمیارید؟

آرام 15 شهریور 1387 ساعت 10:19 ب.ظ http://sharabetalkh.blogsky.com/

تشکر به خاطر آلبوم جدیدترینها

علی 16 شهریور 1387 ساعت 10:26 ق.ظ http://darham.blogsky.com

سلام
وبلاگ پرمحتوایی دارید از شما تقاضای تبادل لینک و همکاری می کنم اگر مایل بودید وبلاگ http://darham.blogsky.com را با نام "آموزش ترفندهای رجیستری و ویندوز رایگان" لینک کنید راستی یک سوال وبلاگ شما را با چه نامی لینک کنم.
درود و دو صد بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد