سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

گیتس اظهار داشت قرارداد با یاهو منتفی است


بیل گیتس در مصاحبه ای تلویزیونی احتمال انعقاد قرارداد فی مابین مایکروسافت و یاهو را بسیار ضعیف دانست .


 وی در مصاحبه ای با تام بروکاو از شبکه NBC ایالات متحده ، به عنوان آخرین روز کامل کاری در مایکروسافت شرکت کرد.

گیتس ساعات اولیه روز دوشنبه را در شرکت ،  البته نه به عنوان مدیر عامل بلکه به عنوان شخصی که بیشتر عمر خود را وقف موسسه خیریه بیل و ملیندا گیتس – موسسه ای که خود و همسرش بنیان نهاده اند – سپری کرد.

در مصاحبه ای که نسخه ای کامل از آن بصورت آن لاین پخش شد بروکاو از گیتس سوال کرد : آیا فکر می کنید زمانی برسد که شما در یکی از دفاتر موسسه خود نشسته و از پایین مایکروسافت را مشاهده کرده و یاهو را به عنوان بال ثابت مایکروسافت و جزئی از آن دریابید ؟ فکر می کنید بالاخره قرارداد منعقد شود؟

گیتس در پاسخ اظهار داشت : فکر نمی کنم . البته استیو (بلیمر) تصمیمات پیشرو زیادی در سر دارد و قصد سرمایه گذاری دارد ، R&D و قراردادهایی دیگر، اما احتمال انعقاد این قرارداد را نمی دهم . به هر حال قراردادهای بسیاری بسته خواهد شد و همگی قابل احترام خواهند بود.

مایکروسافت سه ماه اول  سال را درگیر دادگاه ها بود اما درخواست آن برای جدا شدن شرکت از ماه می ، بدلیل عدم توافق طرفین در مورد قیمت ، انجام نشد .

با اینکه مذاکرات رسما پایان یافتند اما همیشه این تفکر وجود داشته که مذاکرات در پشت صحته ادامه دارد گرچه توضیحات گیتس حاکی از آن است که چنانچه تاکنون هم ادامه داشته ، اکنون دیگر پایان یافته است.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد