سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

SAP اطلاعات اوراکل را سرقت کرد

اوراکل اعلام کرد شرکت آمریکایی TomorrowNow که یکی از شعبات شرکت آلمانی SAP محسوب می‌شود، پس از سرقت اطلاعات مربوط به نرم‌افزارها و مشتریان اوراکل آن‌ها را در اختیار شعبه مرکزی خود در آلمان گذاشته است.


همکاران سیستم - شرکت اوراکل(Oracle) با اعلام شکایت به دادگاه عالی آمریکا ادعا می‌کند که شرکت بزرگ SAP AG با انجام یک تخلف نرم‌افزاری بیش از یک میلیارد دلار به آنها خسارت وارد کرده است.

اوراکل اعلام کرده است، شرکت آمریکایی TomorrowNow که یکی از شعبات شرکت آلمانی SAP محسوب می‌شود، پس از سرقت اطلاعات مربوط به نرم‌افزارها و مشتریان اوراکل آن‌ها را در اختیار شعبه مرکزی خود در آلمان گذاشته است.

شرکت اوراکل طی شکایت خود در دادگاه منطقه‌ای سانفرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا گفت: «شرکتSAP اطلاعات مربوط به نرم‌افزارهای ما را سرقت کرده و به صورت غیرقانونی از آنها استفاده کرده است. این مسئله خسارت یک میلیارد دلاری را برای اوراکل به همراه داشته است.»

شرکت SAP با رد ادعاهای اوراکل اعلام کرده است که هیچ سرقتی در این زمینه انجام نداده و به دنبال آن، هیچ خسارتی را به اوراکل وارد نکرده است.

شرکت TomorrowNow با تولید نرم‌افزارهایی از قبیل PeopleSoft و JD Edwards، به صورت تخصصی در زمینه حمایت از مشتریان و ارایه خدمات ویژه به آن‌ها فعالیت می‌کند.

شرکت SAP اعلام کرده است که مدیران TomorrowNow برخی اطلاعات اوراکل را برای ارتقای خدمات خود از اینترنت بارگذاری کرده‌اند، ولی هیچ سوءاستفاده‌ای از این اطلاعات صورت نگرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد