سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

گوگل در برابر فشار افزودن لینک خصوصی به صفحه اصلی خود تسلیم می ش


گوگل قصد دارد پیام "حریم خصوصی " که برایش به معنای پیامی پایین تر از آستانه احساس است را در صفحه اصلی خود که بسیار ساده و مرتب بوده ، با جایگزینی نام آن با لینکی، به سوی خط مشی خصوصی سازی اش ، ارسال نماید.

 

ماه گذشته سازمان خصوصی سازی طی نامه ای از اریک اشمیت مدیر عامل گوگل درخواست نمود تا نسبت به الحاق صفحه اصلی خود به خط مشی خصوصی سازی اقدام نماید.

طبق گفته سازمان افزودن لینک مذکور به صفحه اصلی ، علاوه بر این که تمرین خوبی به حساب می آید ، قانون کالیفرنیا نیز آن را حکم کرده است.

روز گذشته گوگل با درخواست مذکور موافقت کرده و لغت "خصوصی " را در پایین صفحه قرار داده و آن را به صفحه اطلاعات محرمانه ملحق نموده است . در اخطار کپی رایت آتی نیز لینک مذکور با این شرط که تعداد کلمات در صفحه اصلی غیر قابل تغییر باشد جایگزین نام شرکت خواهد شد.

کاربرانی که نبود پارازیت در صفحه اصلی گوگل را تصدیق می کنند این نکته را یادآور شدند که گوگل از قبل نیز تغییرات ناچیزی را در صفحه اصلی اش اعمال می کرد . مایکروسافت و یاهو نیز از 18 ژوئن ، زمانی که سایت Ask.com لینک روش خصوصی را به صفحه اصلی خود افزود ، لینک مذکور را به صفحات جست و جوی خود اضافه نمودند.

ماریسا میر ، ریاست پیامد جست و جو و تجربه کاربر طی مصاحبه ای با وبلاگ شرکت اظهار داشت دستور جابجایی نام شرکت به این منظور است که موسس شرکت دیدگاه خوبی نسبت به لینک خصوصی پیدا کند .

تنها تغییراتی که در اکانت گوگل شما ایجاد می شود و در نخستنین صفحه اصلی ایالات متحده در انگلیس قابل مشاهده است دو کلمه گوگل 2008 است که به خصوصی 2008 تغییر یافته است . نه سرعت باکس جست و جو پایین تر خواهد آمد و نه درخواستی مبنی بر ساخت صفحه اصلی گوگل بعمل می آید زیرا همه این اقدامات از قبل انجام شده است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد