سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

احتمال پیشنهاد خرید دوباره یاهو توسط مایکروسافت قوت گرفت

خبرگزاری فارس: در پی وعده اختصاص دو کرسی از 9 کرسی هیات مدیره یاهو به کارل آیکان، این سهامدار میلیاردی طرح شکایت علیه یاهو را متوقف کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از NBC ، دو روز پس از وعده اختصاص دو کرسی ازهیات مدیره جدید ماه آینده به آیکان و افزایش صندلی های تحت نفوذ وی به عدد 4 ، این سهامدار میلیاردی و اصلی یاهو طرح شکایت علیه یاهو را متوقف کرد.
پیش از این آیکان تهدید کرده بود که در صورت ادامه روند فعلی توسط هیات مدیره یاهو به خاطر عملکرد ضعیف از آن ها به دادگاه شکایت خواهد کرد.
رسانه های آمریکایی چنین عنوان می کنند که آیکان از شرایط پیش آمده بسیار ابراز رضایت می کند و این روند را یک گام نزدیک به ادغام شدن با یاهو می داند.
آیکان رابطه دوستانه نزدیکی با استیوبالمر ، سکان دار فعلی مایکروسافت دارد و تسلط او بر هیات مدیره شائبه پیشنهاد خرید دوباره یاهو توسط مایکروسافت را تقویت کرده است.
هنوز یک هفته پس از کاهش 55 سنتی قیمت سهام یاهو در تالارهای بورس و با وجود تلاش هایی که یاهو انجام داده است قیمت سهام این شرکت به وضعیت سابق خود باز نگشته و همین امر خشم سهامداران را در پی داشته و باعث شده است که آن ها با آیکان همگام شوند.
همچنین تحلیل ها و خبرها حکایت از ان دارد که در نشست ماه آینده سهامداران جری یانگ که چند سالی است مدیریت اجرایی یاهو را بر عهده دارد از سمت خود کنار گذاشته خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>
http://www.clickwoman.blogsky.com
وسوسه زنانه
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد