سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

مخترع وب: اینترنت را انحصاری نکنید

 

خبرگزاری فارس: تیم برنرز لی، مردی که در اوایل دهه 90 میلادی موفق به اختراع وب شد، معتقد است دولت ها، دانشمندان و صاحبان مشاغل باید بیشتر تلاش کنند تا همگان بتوانند آزادانه به اینترنت دسترسی داشته باشند.

به گزارش فارس به نقل از بی بی سی، وی خواستار همکاری نهادهای مختلف بین المللی برای جلوگیری از انحصاری شدن وب به نفع عده ای خاص شد.
برنرز لی تصریح کرد که تسهیل دسترسی مردم جهان به وب و توسعه آن در جهان پیامدهای مثبت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را به همراه خواهد آورد.
وی به همین منظور برای تاسیس نهاد جدیدی موسوم به WSRI همکاری نموده که وظیفه آن مطالعه نحوه و میزان رشد وب و نیز یافتن راه هایی برای بهره مندی هر چه بیشتر از پتانسیل های وب است.
نهاد یاد شده که توسط دو دانشگاه MIT و Southampton تاسیس شده تحقیقاتی را برای افزایش موفقیت وب و جلب توجه عموم مردم جهان به آن انجام خواهد داد.
برخی از شرکت های بزرگ اقتصادی و تجاری جهان از این نهاد حمایت اقتصادی به عمل خواهند آورد که از جمله آنها می توان به غول مخابراتی BT در انگلستان اشاره کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
زمانی 19 تیر 1387 ساعت 01:26 ب.ظ http://kingdownload.blogfa.com

سلام دوست عزیز:
وبلاگتون خیلی عالیه.امیدوارم که همیشه موفق باشید.
لطف کنید از سایت ما دیدن فرمائید.
با جدیدترین و بروزترین نرم افزارها-فیلمها و گیمها در خدمت شما هستیم.

www.kimiadownload.com
موفق و پیروز باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد