سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

قالب وبلاگ

 

از این به بعد قالب هم میزارم تو سایت.(در  ادامه مطلب میتونید چند تا باحالشو پیدا کنید.)

قالب جدید غصه

قالب شاد . غمگین . جدید جدید

تست این قالب جدید قبل از استفاده

دریافت کد قالب بلاگفا


قالب جدید مار کبری

قالب شاد . غمگین . جدید جدید

تست این قالب جدید قبل از استفاده

دریافت کد قالب بلاگفا

قالب جدید تله عشق

قالب جدید تله عشق مخصوص کاربران بلاگفا و پرشین بلاگ در سایت www.bahar20.sub.ir

تست این قالب جدید قبل از استفاده

دریافت کد قالب بلاگفا

قالب جدید لاو 4 فور

قالب جدید لاو 4 فور مخصوص کاربران بلاگفا و پرشین بلاگ در سایت www.bahar20.sub.ir

تست این قالب جدید قبل از استفاده

دریافت کد قالب بلاگفا

قالب جدید پروانه سوز

قالب جدید پروانه سوز مخصوص کاربران پرشین بلاگ و بلاگفا قالب جدید زمینه مشکی پرشین بلاگ و بلاگفا قشنگ عاشقانه                 www.bahar20.sub.iR

تست این قالب جدید قبل از استفاده

دریافت کد قالب بلاگفا

قالب جدید تو که بهترینی

قالب جدید یا فاطمه زهرا مخصوص کاربران پرشین بلاگ و بلاگفا قالب جدید زمینه مشکی پرشین بلاگ و بلاگفا قشنگ عاشقانه                 www.bahar20.sub.iR

تست این قالب جدید قبل از استفاده

دریافت کد قالب بلاگفا

قالب جدید لاوتری

قالب جدید یا فاطمه زهرا مخصوص کاربران پرشین بلاگ و بلاگفا قالب جدید زمینه مشکی پرشین بلاگ و بلاگفا قشنگ عاشقانه                 www.bahar20.sub.iR

تست این قالب جدید قبل از استفاده

دریافت کد قالب بلاگفا

قالب جدید دوستت دارم ای مهربان

قالب جدید یا فاطمه زهرا مخصوص کاربران پرشین بلاگ و بلاگفا قالب جدید زمینه مشکی پرشین بلاگ و بلاگفا قشنگ عاشقانه                 www.bahar20.sub.iR

تست این قالب جدید قبل از استفاده

دریافت کد قالب بلاگفا

قالب جدید انتظار

قالب جدید یا فاطمه زهرا مخصوص کاربران پرشین بلاگ و بلاگفا قالب جدید زمینه مشکی پرشین بلاگ و بلاگفا قشنگ عاشقانه                 www.bahar20.sub.iR

تست این قالب جدید قبل از استفاده

دریافت کد قالب بلاگفا

قالب جدید دخترونه

قالب جدید یا امام حسین مخصوص کاربران بلاگفا قالب جدید زمینه مشکی بلاگفا قشنگ عاشقانه                 www.bahar20.sub.iR

تست این قالب جدید قبل از استفاده

دریافت کد قالب بلاگفا

نظرات 2 + ارسال نظر
قاصدک 2 مرداد 1387 ساعت 12:49 ب.ظ http://besozo-besaz.blogfa.com

سلام من بعد از کلی گشتن تونستم یه قالبی پیدا کنم که خیلی به دلم نشست یعنی همین قالب پروانه سوز اما متاسفانه هر چی تلاش کردم نتونستم کدش رو دانلود کنم خواهش می کنم در این رابطه کمکم کنید چون مدام ارور میده من وب سایتم و نوشتم اگه کمکم کنید بی نهایت ازتون ممنون میشم.

محمد 23 دی 1387 ساعت 11:54 ق.ظ http://mh-fatehi.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
کارهاتون را دیدم بسیار جالب بود.
من کارشناس ارشد مهندسی برق هستم ولی از وبلاگ نویسی چیزی سر در نمیارم و نمونه کارهای شما را استفاده کردم و بسیار از کارهای شما خوشم اومد.
من یه وب تخصصی برای دانشجویانم ایجاد کردم ولی اون عکسهائی که در پس زمینه است برای این نوع وب نمیشه استفاده کرد. از شما خواهش دارم در صورت امکان راهنمائی کنید که چگونه میتوانم این پس زمینه را عوض کنم و یا اینکه اگر خیلی تخصصی است و از من بر نمیاد زحمتش را به شما بدهم.
ممنون میشم هر چه سریعتر جواب را برایم بفرستید
من منتظر هستم
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد