سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

اس ام اس های باحال

 

این هم یه عالمه اس ام اس توی ادامه مطلب.

نامردیه اگه نظر ندید.

 

 برو پایین دعواست
‏.‏..
.‏.‏.
دیر رسیدی 110 بردشون!

 یک نصیحت مادرانه: روزها استراحت کن تا شبها راحت تر بخوابی

دلم برات تنگ شده بود حالا فهیدم چرا...
چون مال کش شلوارم بود!

می دونی فرق تو با پینوکیو چیه؟
پینوکیو آدم شد ولی تو آدم نمی شی!

 اگه تو رو تو بیابون بکارن کاکتوس در میای!
اگه تو رویا بکارن کابوس در میای!
تو کویر بکارن خیارشور درمیای!
تو دل من اگه بکارن... عمرا دربیای!

اگه از در بندازی بیرون از پنجره میام؛ اگه پنجره رو ببندی از راه آب میام؛ اگه راه آب رو کیپ کنی از دودکش میام؛ اگه بخاری رو روشن کنی از شیر آب میام؛ اگه شیر آب رو ببندی زمین رو می کنم و از زمین میام!
چاکر شما: سوسک!

 زنها دو وقت گریه می کنن:
1- وقتی که فریب می خورند.
2- وقتی که می خواهند فریب بدهند!


__/ΓΠ\__. (""v"")
'-O----O-'__. 'v'
این قلب منه. اگر فکر می کنی به فکر تو نیست بزن با همین ماشین لهش کن.
...
...
...
هه هه هه! بنزین نداره!

بیا پایین می خوام یه چیزی بهت بگم
...
...
...
...
می بینی این پایین چقدر قشنگ تر از درخت نارگیله؟!

با شرکت در گروه های هرمی و جمع آوری چند نفر زیرمجموعه متوجه خواهید شد که از خودتون خل تر هم وجود داره و به آینده خود خوشبین می شوید...
- مجمع خل و چل های گلدکوئست!

 بند تنبونتیم! ولمون کنی... هم ما می ریم، هم آبروتو می بریم!
(جوادترین اس ام اس عشقی تهدید آمیز!)

 به اندازه صداقت پینوکیو، رفاقت تام و جری و زکاوت پت و مت دوستت دارم!

: اگر مایلید با یک انسان عقب افتاده ازدواج کنید، موارد زیر را به خاطر بسپارید:
...
...
...
خاک بر سرت! مگه مایلی؟

3 مشخصه موبایل ندیده ها:
1- وقتی موبایلشون زنگ می خوره خنده شون می گیره
2- وقتی بهشون زنگ می زنن دیر جواب می دن
3- وقتی براشون SMS سرکاری میاد تا آخرش می خونن!

زندگی مثل بازی شطرنجه... البته توخیلی بچه ای، برو همون منچتو بازی کن!

اگه عاشق شدی و می خوای به عشقت برسی به نکات زیر توجه کن:
...
...
ای شیطون! مچتو گرفتم! حالا طرف کیه؟

 زندگی بدون عشق مثل شلوار بدون کشه... عشق من کجایی؟ آبروم داره می ره!

تو توی دماغ من چی کار می کنی؟
...
...
...
جنبه شوخی داشته باش!
...
...
...
خواستم بگم: تو نفس منی!

مخصوص نیمه شب:
عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده
عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن
عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن!

 می دونی فرق تو با میرزا نوروز چیه؟
میرزا نوروز پول داشت، کفش نمی خرید، تو موبایل داری SMS نمی دی!

 ###############
اینها حصارهای بین من و تو است. کاش می تونستم بیارمت پیش خودم... ولی بهم گفتن جای بز تو خونه نیست!

 #####0>==<#####
فکر کردی الان می گم این منم که از دوری تو روی ریل قطار خوابیدم؟ اگه گوشیتو 90 درجه به سمت چپ بچرخونی می بینی که دارم از نردبان ترقی بالا می رم.

!......
__!......
____!......
______!.......
کجا؟ کجا؟ این پله ها می رسه به پشت بوم
.
.
.
.
بچه نشی از دوری من بری خودکشی کنی!

 می گن وقتی یه خوشگل به آسمون نگاه می کنه، ستاره ها براش چشمک می زنن و لذت می برن! یه وقت تو به آسمون نگاه نکنی گند بزنی به حالشون!

 یک حقیقت زندگی: هر چقدر به دیگران کمک کنی، چند برابرش از جایی که فکرشو نمی کنی بهت کمک می شه. می گی نه؟ شماره حساب منو یادداشت کن...

از این پس بج جای واژه نامانوس ام ام اس از کلمه"اس ام اس با مخلفات"استفاده کنیدو

اگه خسته ای: به من تکیه کن
اگه تنهایی: بیا پیشم
اگه بی پناهی: پناهتم
اگه پول می خوای: مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد!

تو نمی تونم تو خونه بشینم،
وقتی بیرونم فقط به فکر اینم که زود بیام خونه،
آخه من با تو خیلی راحتم
شلوار کردی!

اسمت رو گذاشتم گل، گفتم پژمرده می شی.
اسمت رو گذاشتم خورشید، گفتم غروب می کنی.
اسمت رو گذاشتم خر، تا لااقل بارم رو ببری!

اگر به تیپ خود اهمیت می دهید،
اگر به دنبال لباس زیبا برای عید هستید،
اگر شیک پوشی را دوست دارید،
با ما تماس بگیرید...
(صنف پالان دوزان پایتخت)

شما برنده یک دستگاه ماکسیما، یک باب منزل مسکونی و ماهانه 500هزار تومان را سراغ نداری؟ گفتم شاید امر خیری صورت گرفت!

همیشه پشت سر هر مرد موفق، زنی است... که نتونسته جلوی موفقیت شو بگیره!

زندگی بدون عشق یعنی: شلوار کردی بدون کش.

می دونی فرق تو با آهن چیه؟
آهن زنگ می زنه، ولی تو حتی یه SMS هم نمی دی!

Alo...sal,.,,.k...i,.,.,.c...,r..ba..,M......,p..
شرمنده! این SMS آنتن نداد، وگرنه کلی می خندیدی!

بیشتر مردان موفقیتشان را مدیون زن اولشان هستند و زن دومشان را مدیون موفقیتشان!

می دونی چرا زنها بیشتر از مردها عمر می کنند؟
...
...
چون زن ندارن!


تایتانیک با همه مسافراش فدای تو...
...
...
که نشدن! خوردن به کوه یخ

نرو پایین سر کاریه
.
.
.
نرو
.
.
.
نرو
.
.
.
سلام، آفرین که به حرف شیطون گوش نکردی، من این پایین منتظرت بودم.
می‌خواستم بگم: مسواک بزن همیشه تا دندونات تمیز شه!

مشترک گرامی! یاد آوری می شود: بنزین سهمیه بندی شده، نه اس ام اس!

میگن وقتی بارون بیاد قورباغه ها 10دقیقه زودتر می فهمند. قربونت یه خبر هم به ما بده لباسها رو از حیاط جمع کنیم.

20 اسفند: سلام
...
...
...
خوبه فقط یه سلام کردم این طور دنبالم راه افتادی؟ اگه چشمک می زدم چی کار می کردی؟

از تو متنفرم
...
...
...
...
چیه؟ این پایین دنبال چیزی می گردی؟

تنهاییم با تو، خوشبختیم با تو، مهربانیم با تو، سختی هایم با تو... چیپس جدید با تو!

...
...
...
...
الهی قربون چشات برم که دنبال SMS می گرده!

وقتی به آخر خط رسیدی
...
...
از اتوبوس پیاده شو!

عزیزم!
دو
...
دوس
...
دوست
...
سخته بگم
...
دوست
...
دو سه تا اس ام اس جدید داریم برام بفرستی؟

اندازه ی تمام قدمهایی که تو عمرم برداشتم دوستت دارم... از طرف فلج مادر زاد!
اندازه ی تمام سلولهای وجودم دوستت دارم... از طرف یک تک سلولی!
نه بابا شوخی کردم تو که نفس منی... از طرف یه مرده!

یه نقطه قرمز که توی آسمون حرکت می کنه، می دونی چیه؟
قلب من که برای تو پرکشیده؟
نه! یه مگسه که ماتیک زده!

تو دنیا یکی هست که فقط برای تو نفس می کشه...
...
...
اون هم دماغته

همسرت نیکی کن. اگر همسر نداری به دوست دخترت نیکی کن. اگر دوست دختر نداری یکی پیدا کن. اگر پیدا نکردی تلاش کن. اگر تلاشت نتیجه نداد... خاک بر سرت کنن بی عرضه بی خاصیت!

از سلطان جنگل به جوجه اردک زشت ... اگر در دسترسی یه مسیج قشنگ بفرست

لپتو بیار جلو...
00:03
...
00:02
...
00:01
...
BOOM!
این چک رو زدم تا بگی منتظر اس ام اس کی بودی که این جوری پریدی رو گوشیت؟

دورت بگردم چیست؟ دایره ای فرضی ست که تا اطلاع ثانوی از فرد مورد نظر حمایت می کند!

ای اس ام اس! برو پیش اونی که بهش فکر می کنم...
یکی بزن تو سرش، برگرد بیا با هم بخندیم!

انجیر رو به حیف نون نشون می دن، می گن این چیه؟ می گه آلو بوده چلوندن، تو زعفرون خوابوندن، بهش کنجد مالوندن، یه چوب بهش چپوندن، تازه شده گلابی!

به حیف نون می گن: سگتون بچه ی ما را گاز گرفته. می گه: اولا سگ ما گاز نمی گیره. دوما سگ ما همیشه بسته است. سوما ما سگ نداریم!

سه نفر می میرن، از غضنفر می پرسن به نظرت اینا می رن بهشت یا جهنم؟
می گه: اولی باید بره به بهشت، دومی باید بره به جهنم، سومی رو هم باید بفرستن توی طویله. می پرسند چرا؟می گه:
اولی متاهل بوده، دنیا براش جهنم بوده،
دومی مجرد بوده، دنیا براش بهشت بوده،
سومی متاهل بوده، زنش مُرده... مرتیکه الاغ رفته دوباره زن گرفته!

غضنفر می ره ماشینش رو بیمه کنه، آقاهه بهش می گه: خدا کنه هیچ وقت از این بیمه استفاده نکنی. غضنفر می گه: الهی تو هم از این پول خیر نبینی!

غضنفر با نامزدش میرن بیرون، گم می شن. دختره می پرسه حالا چی کار کنیم؟ غضنفر می گه تو برو خونتون، من برای خودم یه فکری می کنم.

از غضنفر می پرسن از چه گلی خوشت میاد؟ میگه اقاقیا. می گن همینو بنویس. می گه غلط کردم! گل رز!

 اگر می بینی اینقدر دوستت دارم... اگر می بینی فدات می شم... اگر می بینی تو دنیا با هیچ کس عوضت نمی کنم...
باور کن اکس خوردی تو توهمی!!!

توجه: از هموطنانی که بضاعت مالی برای فرستادن SMS را ندارند، تک زنگ نیز پذیرفته می شود.
صندوق حمایت از بیماران اس ام اسی.

اعلامیه انجمن بیماران اس ام اسی: با فرستادن چند اس ام اس، هر چند کوتاه، جان تازه ای به گوشی ما بدهید.

سلام, خوبی؟

ببخشید بی موقع مزاحم شدم

یه سوال فنی داشتم, به نظر شما

کمک فنر ماشین بیگلی بیگلی چی بود

که گوریل انگوری روش مینشست؟
--------
زندگی مثل بازی شطرنجه...

البته توخیلی بچه ای،

برو همون منچتو بازی کن
 
دیشب جمال رویت، در ماه دیده بودم ...

گویا فضانوردان، در ماه ریده بودن !!!

......*......

میدونی این چیه؟

این توئی که تنها ستاره ی آسمون دل منی
.
.
پایین تر نرو
.
.
***********
وای اینا کجا بودن؟!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

به علت تورم فزاینده ی امسال ، نام امسال به " فشار ملی و تحمل اجباری " تغییر کرد !

 

be ellate tavarome fazayande emsal, name emsal be "feshare melli va tahammole ejbari" taghir kard

 


 

از غضنفر می پرسن نخست وزیر به انگلیسی چی می شه؟ می گه :First And Under !!!

 

az ghazanfar miporsan nokhost vazir be engilisi chi mishe?
mige : first and under

 


رشتی با احساس از زنش میپرسه شب عروسیمون یادت میاد زن:آره, چقدر جات خالی بود

 

rashtie ba esas az zanesh miporse shabe arosimon yadete ?
zan : are , cheghadr jat khali bood

 


 

دیر کردن بهتر از هرگز نکردن است
پلیس راه قزوین !


dir kardan behtar az hargez nakardan ast. police rahe ghazvin

 

 



به لره میگن چندتا تن ماهی نام ببر، میگه: تن شیلانه، تن جنوب، تن سیکارو، تن چابهار، تن پیر، تن پیغمبر، ‌تن هر کی دوست داری دست از سر ما بردار!

 


be lore migam chand ta tone mahi nam bebar, mige tone shilane , tone jonob, tone sigaro, tone chabahar, tonepir , tone peyghabmar, tone harki dost dari dast az sare an bardar !

 

 



از غضنفر می پرسن دوست داری چه جوری بمیری؟ می گه مثل پدربزرگم در خواب و آرامش. نه مثل مسافرهای اتوبوسش در ترس و وحشت!

 

az ghazanfar miporsan dost ari chejoorio bemiri?
mige mesle pedar bozaorgam dar khabo aramesh
na mesle mosaferaye otoboosesh dar tarso vahshat

 



میدونی چرا معرفت ها کم شده؟ چون همش در تو جمع شده

 

midooni chera marefata kam shode?
chon hamash dar to jam shode

 


غضنفر میره بنگاه معاملات ملکی. بهش میگن ما یه خونه داریم کنار راه آهنه سر و صداش زیاده ولی بعد از یه هفته عادت میکنه.
 میگه ایرادی نداره! این یه هفته رو میرم خونه ی داداشم!!


torke mire bongahe moamelat.behesh migan ma ye khoobe darim kenare rahahane va saro sedash ziade vali bad az 1 hafte adat mikoni
mige: iradi nadare! in ye hafte ro miram khone dadasham

 


 


0('_')0
0('_')0
0('_')0
0('_')0
~(-_-)~
0('_')0
0('_')0
0('_')0
.
.
.
اگه گفتی کدوم منم ، ‌اون طفلک چشم و گوش بسته !

 


0('_')0
0('_')0
0('_')0
0('_')0
~(-_-)~
0('_')0
0('_')0
0('_')0
.
.
.
.
.
age gofti kodoom manam?
oon teflake cheshmo gosh baste!

 


 

گاهی وقتا اینقدر حواست به خودته و در آرزو های خودت غرق می شی که یادت میره یه نفر منتظرته تا
.
.
.
.
.
ازدستشوی بیای بیرون

 


gahi vaghta inghadr havaset be khodete va toye royahaye khodet ghargh shodi ke yadet mire ke ye nafar montazere ta
.
.
.
.
.
az dastshooi biay biroon

 

 



تق تق تق
کیه ؟
من گدای دوره گردم ، اومدم دورت بگردم !

 

tagh tagh tagh
kie?
man gedaye dore gardam
omadam doret begardam

 

 


اگه خسته ای: به من تکیه کن
اگه تنهایی: بیا پیشم
اگه بی پناهی: پناهتم
اگه پول می خوای : مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد !

 


age khastei: be man tekye kon
age tanhai : bia pisham
age bi panahi: man panahetam
age pol mikay: moshtarake morede nazar dar dastras nemibashad

 



از دست زمانه تیر باید بخوری
دائم غم ناگزیر باید بخوری
صد مرتبه گفتم عاشقی کار تو نیست
بچه تو هنوز شیر باید بخوری

 


az daste zamane tir bayad bohori
dayem ghame nagozir bayad bokhori
sad bartabe goftam asheghi kar to nist
bache to hanooz shir bayad bokhori !

 


 

حافظ و دختر لر: گفتم غم تو دارم / گفتا سی چه برارم / گفتم که ما من شو / گفتا بوات درارم / گفتم ز مهر ورزان رسم وفا بیاموز / گفتا بالنک کاله چشیات درمیارم

 


 

برای نوشتن اس ام اس گوشیت رو بذار توی حالت T9 ، بعدش یک دستت رو بذار روی LCD گوشیت ، این شماره رو بزن
4164771968
این اس ام اس منه برای تو

 

نظرات 8 + ارسال نظر
محسن 3 شهریور 1387 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.monasebsazy.com

خوبه لازم نیست آدم خیلی وقتشو برای پیدا کردن موضوع خاصی که به فرد مورد علاقش اس ام اس بده تلف کنه چون شما کارو راحت کردین ولی جهت حفظ اعتبار از بعضیها چشم پوشی کنید

noyan 24 آذر 1387 ساعت 10:37 ق.ظ

عااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

کتایون 9 بهمن 1387 ساعت 08:42 ب.ظ

با حالههههههه

محسن 7 اسفند 1387 ساعت 11:40 ق.ظ

عای بود ممنون داداشهای خوبم

ایول ولک حال کردیم .دمت گرم
از طرف تمامی بچه های جنوب اینو گفتم.
موفق باشی

خواهش دارم.

هستی 9 فروردین 1388 ساعت 03:38 ب.ظ

خداییش من خیلی اس ام اس از اینترنت گرفتم ولی اینا یه چیز دیگه است
دمتون خیلی گرم
ti amo به زبون ایتالیایی دوستون دارم.

فاطمه خانم 22 اسفند 1388 ساعت 04:43 ق.ظ

ج ج ج جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالبه
خوشم اومد.

مهسا 18 تیر 1389 ساعت 12:10 ب.ظ

جالب بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد