سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

محمدرضا گلزار ممنوع التصویر شد

محمدرضا گلزار ممنوع التصویر شد
یکی از مسوولان این اداره که مایل به بیان نام خود نبود ابتدا با زیرکی مساله را نفی اما بر این نکته تاکید کرد که هیچ پروژه‌ای حق استفاده از این بازیگر را بدون اجازه کتبی و رسمی این اداره ندارد و البته پروژه‌هایی نیز که تاکنون چنین درخواستی داشته‌اند، با پاسخ منفی این اداره کل مواجه شده‌اند.( بقیه در ادامه مطلب)
در حالیکه پایگاه خبری «فردا» در ایام عید از ممنوع التصویر شدن محمد رضا گلزار خبر داده بود سرانجام ارگان مطبوعاتی صداوسیما بر این خبر صحه گذاشت.
 
به گزارش خبرنگار «فردا»، محمدرضا گلزار که از مطرح ترین جوانان سینمای ایران است و در میان جوانان ایرانی از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است به دلایل مبهمی ممنوع الکار شده است.
 
در این خصوص روزنامه جام جم با انتشار خبری از قول یک مقام آگاه نوشت: علت ممنوع‌التصویر شدن این بازیگر، پرونده شکایتی است که از اومطرح است اما تحت هیچ شرایطی حاضر به ارائه اطلاعات دیگری نشد.شنیده می‌شود ممنوع‌التصویر شدن تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.
 
بنابراین گزارش برخی آگاهان معتقدند احتمالا‌ او به دلیل اختلاف با یک فیلمساز، با شکایت او در اداره کل نظارت مواجه شده است. گلزار سال گذشته بعد از عقد قرارداد برای ایفای نقش در فیلم این کارگردان به دلایلی از حضور در این فیلم سر باز زد و فیلم با تاخیری حدودا 7 ماهه ساخته شد. طبق شنیده‌ها گلزار برای ایفای نقش در این فیلم دستمزد بسیار بالایی درخواست کرده بود که این مساله بازتاب‌های منفی فراوانی نیز به دنبال داشت.
 
اما از سوی دیگر گفته می شود علت ممنوع‌التصویر شدن، اخراج وی از کشور امارات به دنبال درگیری با پلیس امارات است. شنیده می‌شود گلزار در یکی از سفرهای خود به دبی، با پلیس این شهر درگیر می‌شود و کار به کتک‌کاری می‌کشد و او به دلیل کتک زدن پلیس از دبی اخراج می‌شود.
 
به گزارش «فردا» امکان دارد ممنوع التصویر بودن گلزار تا پایان سال ادامه یابد.
 
در این خصوص جام جم نوشته است: وقتی خبرنگار ما این پرسش را مطرح کرد که آیا پروژه‌هایی که در 6 ماه آینده آماده نمایش می‌شوند امکان استفاده از این بازیگر را دارند یا خیر، با این پاسخ مواجه شد که تا اطلاع ثانوی هیچ پروژه‌ای حق استفاده از این بازیگر را ندارد و در این زمینه ملاک زمان حال است نه آینده‌ای که شاید در آن این ممنوعیت رفع شود. بنابراین هیچ پروژه‌ای حق استفاده از این بازیگر را بدون اجازه کتبی و رسمی این اداره ندارد و البته پروژه‌هایی نیز که تاکنون چنین درخواستی داشته‌اند، با پاسخ منفی این اداره کل مواجه شده‌اند.
 
گفتنی است، محمدرضا گلزار، بازیگر و نوزانده سابق گروه آریان بوده است که در فیلم های کما، آتش بس، گل یخ، کلاغ پر،بوتیک،و ... ایفای نقش نموده بود.
 
پیگیری «فردا»، در این خصوص ادامه دارد.
نظرات 2 + ارسال نظر
ستار 21 مرداد 1387 ساعت 05:34 ق.ظ http://linkboxes.orq.ir

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوب و پرمحتوایی داری
میخوای آمار وبلاگت بره بالا؟؟؟
من لینک باکس بزرگ فقط جک را به شما پیشنهاد می کنم شما لینک باکس را در وبلاگت قرار بده بعد به من خبر بده تا شما را بگذارم اینم آدرسم:
www.linkboxes.orq.ir
منتظرتم

محمد 29 شهریور 1389 ساعت 12:42 ب.ظ

اااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد