سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

speed chase 3dr

این هم یه بازیه توپ برای تمام گوشیهای موبایل که جاوا میشناسن.

برای دانلود برید ادامه مطلب

کلیک کن!

دانلود

نظرات 1 + ارسال نظر
سلام 21 آبان 1387 ساعت 10:48 ب.ظ http://4raah.blogspot.com

سلام عزیز خسته نباشی
از وب سالمت ممنونم وهم چنین استفاده کردم
با اجازت می خوام از مطالب وبت تو وبم استفاده کنم همین الانش هم از یک بازی رایانه ای (ماشین برا گوشی با فرمت جاوا ) که تو وبت هست استفاده کردم ((با دکر منبع))
و پیوندشو تو وبم به آدرس : www.4raah.blogspot.com گذاشتم.
اگه مایلی از حالا به بعد مطالب داغ وجالبت رو به من از طریق ارسال نظر برسون من با نام خودت اونا رو تو وبم ثبت می کنم تا هم تبلیغی باشه برا تو و هم یه کار باشه برا من.
نظرت چیه ؟
فکراتو بکن اگه مایل بودی خبرم کن.
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد