سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

چت باکس سایت افتتاح شد

سلام.

چت باکس سایت افتتاح شد.

در این مکان افراد آنلاین میتوانند چت کنند.

برای منتقل شدن به چت باکس اینجا کلیک کنید.

حتما دیدن کنید.

با تشکر.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد 28 مرداد 1387 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.30tamoom.orq.ir

منو با عنوان: تصاویر بازیگران - دنیای دانلو - و مطالب طنز و اس ام اس بلینک بعد بگو تو رو با چی بلینکم

سلام دوست عزیز من شمارا لینک کردم ولی نوشته بودم که شما باید اول منا لینک کنید
در ضمن از چندتا از مطالبتون با ذکر منبع استفاده کردم.ممنون میشم بازم سربزنین.
راستی میخواستم اگه میشه قالب نظراتتو برام تو نظرات بفرستی . اگه میشه . ازت خواهش میکنم . خیلی ازش خوشم اومده . درضمن ایدی تا برام بفرست تا ادت کنم
ممنون تا بعد

مر۳۰.
تو سایتت قاب نظرات خودم رو گذاشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد